social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Wednesday, November 07, 2007

wednesdaystamper "leaves / blätter"

hier ist furchtbares schmuddelwetter (und bestes stempelwetter:))... es regnet, windet und alle blätter sind matsch... aus und vorbei mit den leuchtenden herbstfarben für dieses jahr.

deswegen habe ich beschlossen, mal zu den dodos auf mauritius zu gehen;))
die größeren blätter (> thema bei den mittwochstemplern) hab ich vor langer zeit aus radiergummimaterial geschnitzt, die kleineren sind von rubberstamps of america.


we have the most awful weather here (but wonderful weather for stamping:))... rainy, windy and all the leaves are just mud... the glowing colors are gone for this year...

so i decided to change places and go to mauritius;)) watching the dodo in its natural environments, hehe... the bigger leaves (which is theme for wednesdaystampers) are eraser-carved, the smaller ones i got from rubberstamps of america.

19 comments:

  1. na da würde ich jetzt auch lieber sein. die großen blätter sind klasse, der dodo passt bestens mittenrein

    ReplyDelete
  2. Das ist der Knaller. Ich liebe Deine Werke. Total abgefahren mal wieder.

    ReplyDelete
  3. Gorgeous! Your whole page has such a tropical feel, very good for todays weather :)

    ReplyDelete
  4. Das ist klasse, alles passt wunderbar zusammen!

    ReplyDelete
  5. Wonderful, great colours and a fab image of a dodo

    ReplyDelete
  6. Great background detail and great choice of colours, love the dodo:)

    ReplyDelete
  7. Your card is beautiful and unique...very nice!

    ReplyDelete
  8. ich komm mit;)der dodo sieht aus, als gefiele es ihm zwischen deinem blätterwerk

    ReplyDelete
  9. Zu schön! Ich liebe Deine Dodos! :-)

    ReplyDelete
  10. Tolle selbstgeschnitzte Blätter *neid*! Der Dodo ist einfach nur genial - wie DU!

    ReplyDelete
  11. Fantastic. Unusual to see a Dodo in a creation.

    ReplyDelete
  12. Johanna, ich bin mal wieder hin und weg. Deine Dodo-Kollektion ist einfach nur traumhaft schön.

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber