social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Saturday, December 08, 2007

art doll: "social butterfly"

ich hab beschlossen, die staubflusen noch eine weile leben zu lassen und statt dessen noch ein bisschen an den püppchen zu nähen... hausarbeit wird schlicht überbewertet (mein motto;)


i decided to give the dustbunnies some more survival time and went on having fun with making dolls instead;) housework is overrated (my main motto;)

1 comment:

  1. "gg" stimme dir zu 100% zu, hausarbeit raubt uns nützliche, kreative zeit. gut dass du wollmäuse züchtest, so wirst du hoffentlich noch viele püppis nähen, denn die sehen einfach nur super aus. vorlage hab ich schon geschafft auszudrucken, jetzt müssen meine finger nur noch das tun, was mein hirn sich vorstellt;))))

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber