social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Wednesday, December 19, 2007

received from magda

bei einem privaten tausch mit magda (hat leider keinen blog oder website) habe ich diese traumhaften stoffbögen erhalten - in meinem ganzen leben werde ich nicht so nähen können wie sie!! ich finde sie einfach unbeschreiblich schön! vielen YYYYYlichen dank nochmal, magda!!




by a private swap with magda (no blog or website to show you more of her art) i received these incredible fabric arches - aren´t they a dream?! not in my whole life i will be able to sew like she does!! thanks so much again, magda!!

4 comments:

  1. oh Johanna, du Glückliche, sind die schöööön und alle deine??
    Welche Größe haben die denn?
    also, da bin ich dir schon ein wenig neidisch ;-)
    aber du hast sie sicher verdient - kopfnick zur Bestätigung
    schöne Weihnachten für dich und die Deinen ute

    ReplyDelete
  2. Boah, Johanna, da hast Du wirklich Wahnsinnspost bekommen!
    Bin auch neidisch!! *ggg*
    Die sind echt der Hammer!
    Wünsche Dir und Deiner Familie ebenfalls ein wunderschönes Weihnachtsfest! :-)

    ReplyDelete
  3. magda's work is great! too bad we can't visit her blog...

    ReplyDelete
  4. Hi Johanna.
    Nice blog that you have. I have added it onto my blog.
    Do you know Sara Lechner in Austria. She is worth visiting.
    http://thefabricofmeditation.blogspot.com/
    Best regards from Reykjavik.
    Alles liebe.
    Erla

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber