social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Friday, December 14, 2007

"soul mate" winner...

das los für die art doll fiel auf...
stefanie!! (in meinem benutzerprofil ist meine email-addy; mailst du mir mal eben deine adresse?)

ich hätte euch gern allen eine "seelenverwandte" geschickt, aber es gibt sicher mal wieder eine gelegenheit...
i wish i had a "soul mate"-doll for all of you; maybe the luck is on your side next time...

1 comment:

  1. und heute ist sie angekommen... soooooooo schön und hat auch gleich ein Plätzchen in meiner Dollsammlung bekommen und fühlt sich dort sehr wohl ;) 1000 Dank, die ist wirklich richtig klasse und ich glaub das ich soetwas jetzt doch auch mal probieren muß :)
    Liebe Grüße Stefanie

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber