social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Monday, December 10, 2007

tollwood (6)

und dann natürlich das "weihnachtliche": sterne...

tannenbäume...

christbaumschmuck...

(grrrr, ich hab ihn mir nicht gekauft, und schon ärgert es mich...)

~~~~~~~~

tja, und dann noch...
tollste seifen, duftkugeln in allen farben,
öle und anderes wellnesszeugs...

liköre, bienenerzeugnisse, tees, blablabla...
musikinstrumente aus aller herren länder,

geschnitztes, gewebtes (2 schöne wollene webschals hab ich mir geleistet),
mützen, hüte und andere klamotten natürlich,
hängestühle, kirschkernkissen, schaffelle, traumfänger,
ach hör mir auf, so viel zeug, das kann sich keiner merken;)
(auch etliches an kindersachen, aber da schau ich jetzt nicht mehr;
viele knobelspiele aus holz und metall...)

und nicht zu vergessen: das essen!!
multikulti versteht sich
(obwohl mein arabischer safranreis recht fad gewürzt war, muss ich leider sagen...)
aber für jeden gaumen was dabei.

No comments:

Post a Comment

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber