social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Monday, February 04, 2008

tmta - "cats" / "katzen"

ich habs noch nicht überwunden, dass einer unserer beiden kater vor ca. 3 wochen spurlos verschwand...
dieses kärtchen ist mein beitrag für diese woche bei tmta.


my heart still is aching since one of our two tomcats disappeared about 3 weeks ago...

28 comments:

  1. Wow Johanna Dein ATC ist absolute klasse. Toller HG.

    ReplyDelete
  2. der Spruch ist ja irre - woher??????
    Klasse ATC

    ReplyDelete
  3. Sorry to hear one of your cats is gone missing, hope it will be back soon. Great ATC.

    ReplyDelete
  4. Es tut mir Leid, dass deine Katze verschwunden ist. Sie kommt aber bestimmt wieder! Schöne ATC!

    ReplyDelete
  5. wie.......immer noch nicht zurück der stromer? positiv denken
    deine umsetzung gefällt mir

    ReplyDelete
  6. johanna, das tut mir sehr leid, dass dein kater verschwunden ist!
    trotzdem finde ich den atc absolut klasse und gelungen!!

    ReplyDelete
  7. Den Spruch habe ich mir gleich endlich mal notiert;)) Ich habe oft an Dich gedacht in den letzten Wochen! Das Schlimmste ist, daß Ihr nicht wißt was mit dem Kater passiert ist. Sei gedrückt!!!!

    ReplyDelete
  8. Der Spruch auf deiner ATC ist ja so wahr!!! Aber erzähl das mal Leuten, die Katzen nicht mögen? Tolle ATC. LG, Martina

    ReplyDelete
  9. Wonderful card. I hope your cat finds a way back to home soon!!!!

    ReplyDelete
  10. I love that sentiment! Lovely card...I hope your kitty finds his way home soon.

    ReplyDelete
  11. Fabulous ATC, I really love the color (pink is my favorite)! Sorry to hear about your missing cat, hopefully he will return! :)

    ReplyDelete
  12. Great ATC! I hope your kitty comes home safely!

    ReplyDelete
  13. Ein super Spruch und das ATC ist richtig klasse! Es tut mir so Leid, dass ihr eine eurer Katzen vermisst. Wie schrecklich.

    ReplyDelete
  14. Ich drücke dir fest die Daumen, dass dein Kätzchen wieder zurück kommt!
    Das ATC ist super schön!

    ReplyDelete
  15. Kann ich gut verstehen. Unser Kater ist im letzten Spätsommer ebenfalls verschwunden...
    Dein ATC ist klasse.
    Dir geht es hoffentlich auch wieder besser ?! Das mit dem ungeduldig sein kenne ich nur zu gut.

    ReplyDelete
  16. Fantastic! Love the saying which is very true!

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber