social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Thursday, March 27, 2008

award & winners



erstmal möchte ich mich bei suse und manuela für diesen award ganz herzlich bedanken. - ich schaffe es nicht, mich auf 3 personen zum weiterreichen zu beschränken, deswegen quäl ich mich da erst gar nicht...

~~~~~~~

dann zu den gewinnerinnen meiner los-aktionen:

die engel-atc aus der transparency-challenge geht an willy anderson, teneriffa/spanien...

und die icicle doll hat ilka wilczek gewonnen!!

herzlichen glückwunsch euch beiden, ich hoffe ihr habt freude an eueren preisen:)))

~~~~~~~

the winners of my blog-draws are: willy anderson (teneriffe/spain) will get the atc with the transparency stoneangel --- and ilka wilczek is the lucky winner of the celestial icicle doll.

congrats to both of you, hope you will enjoy your prices:)))

2 comments:

  1. Ob ich mich freue...? Möööönsch, Johanna! Ich grinse über alle vier Backen...*yeah*! DANKE! *freuhüpf*

    LG Ilka

    ReplyDelete
  2. na du bist ja auch ganz schön kreativ gewesen...vor allem das Rabenbuch..genial...
    LG barbara

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber