social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Tuesday, June 10, 2008

tmta - "round"/ "rund"

angesichts der fußball-europameisterschaft ist bei tmta diese woche etwas rundes gefragt. na, dann --- wenig zeit, aber eine schnelle nummer muss drin sein (schließlich hab ich mir die zeit zum fußballkucken auch genommen...)
war es nicht ein fest, wie die oranjes die italiener gestern abend rundgemacht haben;) ha, das war ein spaß... die waren richtig "gut aufgestellt"...
einzige befürchtung die ich habe, dass auch wir vor ihnen noch werden zittern müssen...

challenge at tmta is "round" as a sort of tribute to the current european football championship... i took it literally and this atc shows the result of yesterday evening´s game - the netherlands won against italy.

10 comments:

  1. LOL das ist großartig Johanna! Ich habs gestern auch echt genossen :)

    ReplyDelete
  2. Boah wie klasse ist das denn bitte ???
    Super das Spiel einmal so zusammenzufassen. Hammerstark.

    ReplyDelete
  3. hihihihi..das spiel war ja klasse!
    öhm....von donnerstag hab ich schon bammel..muahaaa. trotzdem drück ich Kroatien gaaaanz fest die daumen:-)
    aso..dein ATC ist klasse geworden,Johanna!

    ReplyDelete
  4. If it was the french team you could put O:O they are so bad this year ...chutt don't tell french what I'm writting here !! i'm dead lol Your atc is funny. Ksiop

    ReplyDelete
  5. Ob das Spiel super war, weiß ich Fußballmuffel nicht. Deine ATC ist es aber auf alle Fälle

    ReplyDelete
  6. This is a fabulous, Johanna. Thanks for the comment on my blog. It introduced me to your blog, which is wonderful.

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber