social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Monday, September 20, 2010

tmta - "autumn / herbst"

i do confess: a really old atc... but not shown on this blog yet. it was one of my very first atcs, made for a swap hosted by carla naron for collagecats in 2003! --- if it was made now i would line the edge of the circle with neocolor II... but i think the rest would be the same...
for tmta this week: autumn theme

ich gestehe: ein richtig altes atc... noch nicht auf diesem blog gezeigt, denn es entstand schon lange vorher - es war eines meiner allerersten atcs aus dem jahr 2003, damals für einen swap von carla naron bei den collagecats (als diese gruppe noch richtig schön aktiv war...) --- was ich heute anders machen würde? ich würde dem kreisausschnitt einen rand mit neocolor II verpassen... sonst wahrscheinlich nix...

21 comments:

  1. Das hätte ich jetzt nicht gedacht, dass es schon so alt ist. Mir gefällt es wahnsinnig gut. Ich liebe Brombeeren.

    ReplyDelete
  2. Es hat sich gut gehalten ;)
    gefällt mir und die Brombeeren sind super!

    ReplyDelete
  3. 2003 habe ich noch nichts von ATCs gewusst! Du hast Recht mit dem Neo-Color-Rand, aber so sieht man, wie sich die eigenen Werke entwickeln. Schön ist es auf jeden Fall geworden.
    Liebe Grüße
    Hélène

    ReplyDelete
  4. Jepp, immer noch ein schönes ATC. Brombeeren mag ich auch ;)Ich wünsche dir einen schönen Start in die neue Woche... vielleicht haben wir Glück und der Altweibersommer sucht uns heim - noch sieht es leider nicht danach aus.

    ReplyDelete
  5. tja, auch wenn das ATC schon in die jahre gekommen ist, mir wär das nicht aufgefallen. gefällt mir sehr gut.

    ReplyDelete
  6. Ein tolles ATC! Gerade der Kreis gefällt mir sehr gut!
    Alles Liebe, Manuela

    ReplyDelete
  7. besonders das du Beeren in den Vordergrund gestellt hast finde ich toll das ist herbstlich aber wird immer nicht zuerst als Motiv bedacht!!!

    ReplyDelete
  8. egal - das ATC ist einfach GROSSARTIG!!! macht lust auf schönes (!) herbstwetter und waldspaziergänge ... *soifz*... und brombeeren ... die sind einfach pur nuch lecker .... *hmmmmmmmmmm*

    liebe grüße
    katrin

    ReplyDelete
  9. Manche Sachen werden eben nie alt. ein wunderschönes ATC ist das.

    ReplyDelete
  10. What a beautiful color! What a beautiful ATC!

    ReplyDelete
  11. I love this atc!!! wonderful work and Autumn is such a beautiful season!!!

    ReplyDelete
  12. I love this ATC, great colours and use of a photo.

    ReplyDelete
  13. This is so pretty! I love the berries in your ATC.

    ReplyDelete
  14. It is such a fantastic ATC, Johanna. I love the idea of the berries. What a beautiful example for us!

    ReplyDelete
  15. what a beautiful atc ,love the combination of the shiney graphic and the creative matt background...well done :)

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber