social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Monday, October 25, 2010

tmta - "spooky"

i made these five cards for a halloween swap on a german list...
meine tmta-karten von heute hab ich für einen tausch auf der gibgummi liste gemacht...

(edit: die stempelmotive sind z.t. auf papier gestempelt, dann auf folie verkleinert kopiert und von hinten mit gesso bemalt...)





14 comments:

  1. Boah die sind fantastisch.
    Grandiose Werke mit diesen coolen Stempeln.

    ReplyDelete
  2. Katze und Vogel finde ich, sind der absolute Klopfer -GENIAL.

    ReplyDelete
  3. Johanna, die sind wirklich ziemlich spooky! Hast Du die Motive irgendwie verkleinert, denn eigentlich sind die Stempel doch zu groß für ATCs, oder?
    Alles Liebe, Manuela

    ReplyDelete
  4. ooooooooooooooooooh mein Gott!!! Hüpf, hüpf, hüpf!!! Bin begeistert :) Wahrscheinlich sitzt Du schon gähnend vor dem PC, wenn meine Kommentare kommen, aber ich kann nicht anders...,Du kennst mich ja :)

    ReplyDelete
  5. Hiiiiiilfe....mich haut es vom Hocker.....Johanna!!!!!!!! Die sind sowas von genial.....mir fehlen die Worte.....ganz meine Wellenlänge.....*schmacht*

    ReplyDelete
  6. G E N I A L !!!
    Es ist schon alles gesagt worden.

    ReplyDelete
  7. These are all wonderful! Have a very Happy Halloween! - Kris

    ReplyDelete
  8. Meine Güte, die sind alle grandios

    ReplyDelete
  9. Ma préférence va à la # 3 Superbe travail Bravo
    xx Cath

    ReplyDelete
  10. I really like the back grounds on all these very spooky

    Love Dawn xx

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber