social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Sunday, November 28, 2010

shadow shot sunday # 132

ich komme im moment nicht zu vielem... ganz langsame fortschritte beim prag journal, meinen vorsatz mit den scrapsquares möchte ich noch bis jahresende durchhalten (hey, schon 11 monate geschafft!) - aber sonst... viel energie frisst die schule auf...
deswegen hier mal ein bild vom oktober: ich hatte im herbst viel gesprayt und dann auf diesen hintergründen samenstände fotografiert, hier bärenklau... es gibt eine fotochallenge seite, die wöchentlich nach schatten-fotos fragt... ganz interessant...

7 comments:

  1. Very beautiful! And such a delicate shadow.

    ReplyDelete
  2. A divine image, for sure! Very beautiful...

    ReplyDelete
  3. ich wünsche Dir viel Kraft und einen nicht zu turbulenten Advent!
    Das sieht fantastisch aus Johanna!

    lg Susi

    ReplyDelete
  4. I love LOVE Mixed media and this is a wonderful piece

    Love Dawn xx

    ReplyDelete
  5. SHADOW-CHASER

    Chasing shadows here and there,
    Chasing shadows everywhere;
    Chasing shadows in the park;
    Chasing shadows long past dark;
    Chasing shadows through the light;
    Chasing shadows day and night—
    Shadow-chaser, don’t you see?
    Shadows were just meant to be!


    © 2010 by Magical Mystical Teacher


    Shadow Prayers

    Eines Tages, vielleicht, werde ich Dichtungen auf Deutsch schreiben!

    ReplyDelete
  6. That's such a wonderful and artistic shadow photo! Gorgeous! Have a great week :)

    ReplyDelete
  7. HI,

    I realy enjoy ure art!
    Very inspiring, thank you.
    Have a wonderfull day,
    Claudia

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber