social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Tuesday, March 01, 2011

in the woods...

in every season you can find motifs for the camera...

heute war ich auf meinem waldspaziergang mal wieder auf motivsuche... es hatte sehr sonnig ausgesehen, aber dann war es doch recht zugezogen und ziemlich kühl...
today i had a walk in the woods... quite chilly though, the sun only was out for short minutes now and then...

ganze äste sind mit flechten und moos überwachsen...
some twigs are covered with lichen and moss
~~~~~
ein paar pilzreste vom vorjahr;)
some leftover mushrooms
~~~~~
ab und zu noch ein paar leuchtende blätter, die an den zweigen hängen blieben...
some old leaves still hanging on the twigs...
~~~~~
... die abgefallenen allerdings schon gut "durchpilzt" und kurz vor dem endgültigen zerfall
... the ones which fell down are almost destroyed by fungi etc.

4 comments:

  1. Sehr schöne Fotos sind das geworden, Johanna

    ReplyDelete
  2. Ahhh, Johanna, was für schöne Fotos! Ich bin ganz hin und weg und denke mal wieder so will ich auch fotografieren können!
    Alles Liebe und bis bald, Manuela

    ReplyDelete
  3. Super Fotos, mit meiner kleinen Digicam bekomme ich so etwas nicht wirklich hin *seufz*.

    ReplyDelete
  4. Liebe Johanna,
    die Foto´s sind echt super. Auch ich habe schon ein paar von den bemoosten und bewachsenen Zweigchen gesammelt - die müssten sich doch auch gut im Osternest machen.
    Einen wunderschönen Abend wünscht dir
    Jutta

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber