social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Saturday, April 23, 2011

happy easter!

happy easter to all of my blog visitors!!

(actually these are some birthday tags. seems just too hard for me to make cards...)

frohe ostern all meinen blog-besuchern!

(das sind eigentlich geburtstags-tags, offensichtlich kann ich einfach keine karten machen;))

6 comments:

  1. Auch Dir ein frohes Osterfest, liebe Johanna! Alles Liebe, Manuela

    ReplyDelete
  2. i hate cards :)

    i'm a tags girl too.

    Xx,
    Amy

    ReplyDelete
  3. Oooooooooooooooooooooooooh Johanna, sind die schööööööön! GREISCH!!!
    Ganz, ganz große KLASSE!
    Schöne Ostern Johanna. Genieße die Ferien, bin dann mal weg...:)
    Liebe Grüße
    Conny

    ReplyDelete
  4. Und ich habe eins bekommen und es ist super schön!
    Vielen Dank, Johanna! Und frohe Ostern.
    LG Hélène

    ReplyDelete
  5. Ein wunderschöner Tag-Reigen, herrliche Farben, so richtig passend zu diesem Superwetter. So sehr ich mich auch über das schöne Wetter freue, zur Zeit muss ich drin bleiben, die Pollen haben mich voll im Griff - das hatte ich schon lange nicht mehr. Seufz.
    Ich wünsche dir noch schöne Tage.

    ReplyDelete
  6. Ich wünsche Dir und Deiner Familie auch noch ein schönes restliches Osterfest, liebe Johanna!
    Die Tags sind sagenhaft! Tolle Farben!

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber