social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Wednesday, July 06, 2011

gleich mal spielen...

so ein bisschen musste ich gleich mal spielen mit meinen neuen gummis;)

playing a bit with my new rubber stamps...

7 comments:

  1. Oh, wie genial gespielt, die Tags sind ja megamäßig klasse.
    Die Tagstanzen auf der Karten sind von EK Sucess, ich habe sie in 3 Größen (klein,mittel,groß), ganz toll zu kombinieren. Gekauft bei Bine (Stempelei)

    ReplyDelete
  2. Mein Gott - wie cool! Die Tags sind ja wirklich sagenhaft schön!
    Sind das neue Zettis?

    ReplyDelete
  3. Ha Johanna, genial haste gespielt.
    Hach, ich hatte den Chihuahua auch schon auf meiner Liste und dann doch wieder gestrichen, ich glaub da werde ich mich noch drüber ärgern.

    ReplyDelete
  4. Ich mag auch so gut spielen können! Das schaut ja Klasse aus!
    LG Hélène

    ReplyDelete
  5. Schön, daß Du doch Zeit zum Spielen hattest! Tolle Tags sind das geworden! Alles Liebe, Manuela

    ReplyDelete
  6. Your work is beautiful! I followed you from Sija's blog - what lovely colors and creations you have here! I'll be following!

    ReplyDelete
  7. Schön geworden! Hmmm, bis gerade dachte ich noch, dass ich von den neuen Motiven nicht unbedingt was brauche... Bis gerade.

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber