social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Wednesday, November 30, 2011

nancy donaldson textures



nancy sent along new textures to play with...

3 comments:

  1. Oh wieder so schöön.
    Du hast es digital echt raus Johanna. Ich mag alle Deine blumigen Werke.

    ReplyDelete
  2. Cool, ich bin immer wieder überrascht, was du so alles digital werkelst.
    Zu deiner Frage nach dem Fixativ. Mittlerweile nehme ich ein "echtes", da Dani meint mit Haarspray würden die Farben einen Gelbstich bekommen. Außerdem kann man, wenn man "richtig" fixiert eine neue Farbschicht auftragen, ohne dass die Farben sich vermischen.
    Allerdings habe ich nicht das Original-Fixativ genommen sondern eine billigere Variante ;)

    ReplyDelete
  3. so inspiring!! thanks for playing along!!

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber