social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Monday, February 13, 2012

file folder: der frühe vogel...

translates: i don´t care about the early bird...

8 comments:

  1. Brilliant.
    Klasse Stempelchen und Farben.
    Ich kann mal wieder nur still staunen.

    ReplyDelete
  2. Du scheinst wohl kein Frühaufsteher zu sein, Johanna?
    Dein Folder ist spitzenmäßig! Gefällt mir sehr gut!

    ReplyDelete
  3. Das ist ja wohl nur noch zum GREISCHEN schööööön!!! Alles, wirklich alles ist der Knaller, Johanna. Die wunderschönen Farben, die Motive miteinander kombiniert (wäre ich nie darauf gekommen) und dann auch noch der Spruch :) Klingt übrigens in Englisch so vornehm :)
    LG Conny

    ReplyDelete
  4. Eine tolle Seite, die Farben sind der Knaller.

    ReplyDelete
  5. Danke, Johanna, dass Du die Seite veröffentlicht hast. Sie hat sich seit BA doch noch deutlich verändert....und ist soooo schön geworden!

    ReplyDelete
  6. Johanna, die Seite ist großartig und das mit dem "frühen Vogel" das sehe ich absolut auch so ;o)

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber