social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Thursday, March 29, 2012

zetti set 1

"last minute" production for a swap...

i had to play with my new dylusions sprays and stencils on braille cardstock and took some of the zettis from my last order.

9 comments:

  1. Greeeeeeeeeeeeeeisch! Wie schöööööön sind die denn!!! Das kannst einfach nur Du! Diese Farben, dieser Witz, diese Zusammenstellung!!! Du bist wirklich eine Bereicherung auf dieser Welt, Johanna!
    LG Conny

    ReplyDelete
  2. Ha, im Grunde kann ich mich ja nur noch Connys Worten anschliessen ;o)
    Bis auf eins, wenn muß ich k*i*l*l*e*n damit ich an diese tollen Teile rankomme?
    ;o)))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  3. Such glorious pieces - I love them!

    ReplyDelete
  4. Boah wie cool.
    Die Farben und alles andere passt einfach total juuuut zusammen. Herrlich gewerkelt. Ich will mehr sehen ;)

    Ich wünsche Dir ein sonniges WE liebe Johanna.

    ReplyDelete
  5. Boah, wie genial - allesamt. Ach ja, mit den Dylusions liebäugel ich auch. Sag mir, dass man die nicht unbedingt haben muss :D

    ReplyDelete
  6. BO wie cool, das ist ja eine tolle Kollektion, auch die Farbenpracht ist ganz mein Geschmack.
    Wünsch Dir ein schönes Wochenende,
    lG Anja

    ReplyDelete
  7. so pretty!!

    thanks so much for sharing and have a great rest of your weekend.

    ReplyDelete
  8. Also, nach "last minute production" sehen die ganz und gar nicht aus, Johanna! Die sind Dir wirklich spitzenmäßig gelungen. Hut ab! Kann ich nur sagen.
    Wünsche Dir einen schönen Sonntag.
    LG
    MARTINA

    ReplyDelete
  9. Fantastische leuchtende Farben und die Katzenmotive sind so genial!
    Alles Liebe, Manuela

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber