social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Tuesday, April 03, 2012

exhibition / ausstellung

heute war ich in münchen und kann nur sagen: eine FANTASTISCHE ausstellung!! hingehen und sich auch den audio-guide gönnen! tolle filmbegleitung, schöne textzusammenfassungen und diese FARBEN sind dermaßen wunderschön, da sind alle bilder, die man sonst davon sieht, nur ein armseliger abklatsch!! beeindruckende frau und so schön bis ins hohe alter von 98 jahren!

georgia o´keeffe is seldom seen in europe - only 3 exhibitions are touring now through munich, rome and helsinki. FANTASTIC colors and wonderful film material - she was such an extraordinary woman (and beautiful, too - up into her high age!)

2 comments:

  1. *schäm* ich bin wohl ein Kulturbanause.. Der Name sagt mir jedenfalls nicht. Muss ich wohl mal googlen ;)

    ReplyDelete
  2. Vielen Dank für die Erinnerung. Videos wo man sehen kann wie schön sie auch noch im Alter war gibts auf you tube:
    http://www.youtube.com/watch?v=BYwKRVJaNEA

    LG Anja

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber