social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Monday, October 29, 2012

take-a-word: wings

this challenge came right in time: i had just ordered stuff from deviantscrap.com:
skullduggery brushes from cryztal rain & a set of halloween papers. seemed to me being perfect for this theme, the "album cover" with the winged skull somehow created itself;)
dieses thema kam mir gerade recht: ich hab grade erst eine bestellung bei deviantscrap.com gemacht: das hintergrundpapier und der geflügelte totenkopf (von cryztal rain) schienen mir perfekt für ein "album cover", das sich praktisch von selbst machte;)

16 comments:

  1. Boah wie cool.
    Der Totenkopf ist der Hammer.
    Grandioses Cover.

    ReplyDelete
  2. This would indeed make a perfect album cover. Great entry

    ReplyDelete
  3. hihi
    Tolle Idee die du da hattest
    Das erinnert mich sofort an die gute alte LP Zeit
    l.g
    Anna

    ReplyDelete
  4. A fantastic album cover. Stunning work! xx

    ReplyDelete
  5. Was für eine tolle Cover Idee, würde bestimmt sofort genommen, mir gefällts nämlich ausgezeichnet.

    ReplyDelete
  6. This looks like a genuine album cover, Johanna. Those glowing wings are perfect.

    ReplyDelete
  7. Oh, this is wonderfully creepy! That skull would bake a great tattoo!

    ReplyDelete
  8. Wonderful design- really eye catching Johanna. Beautiful, bold graphics make this piece special!

    ReplyDelete
  9. great cover and such a novel idea that flying skull

    ReplyDelete
  10. Really wonderful job Johanna!
    Totally in the mouvance,
    and so well done!
    I love this album cover! Bravo!

    ReplyDelete
  11. das ist richtig cool Joahnna... oh ja das wär ein perfektes Cover!

    DU fragstest wegen der Teebeutelkarte.
    Das ist nicht so empfindlich. ich leg nur das getrocknete Blatt auf den Cardstock , den trockenen Teebeutel drüber und mit einer dünnen Schicht Serviettenkleber ist es fertig...

    total simple!

    ReplyDelete
  12. Boah, wie toll ist das denn schon wieder? Einfach nur klasse !!!

    ReplyDelete
  13. You were right, it IS perfect for this theme. Actually, it's just perfect!

    ReplyDelete
  14. A very striking album cover and just the right time!

    ReplyDelete
  15. Coooooooooooooooooool! Ich liiiiebe die Zeit mit Dir :)
    LG Conny

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber