social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and please don´t pin my work on pinterest. thanks for respecting that.

*****if you also have that pain in the *** named comment verification... Susi fröbelsternchen helped me to solve it:
my blog layout is in german (da muss man die "kommentarposition" ändern auf "eingebettet"). but it should be possible by changing the "comment Position"(?) into "embedded"(?)... try it out...

Sunday, November 18, 2012

take a word: angel



... one that couldn´t fly away (quote from jimmy page)

background paper: scrapbookgraphics
angel & zoso brushes self made

btw: finally the legendary london concert of led zeppelin in 2007 was released now on friday...
"concert day" - on cd, vinyl, dvd, whatever...
a little arithmetics: 16 000 cards were available for this concert - 20 millions of requests came in. if all of these would have been fulfilled, the O2-arena would have been sold out on 1250 days consecutively, almost 4 years long...

21 comments:

  1. Sehr zart und filigran sind deine Engel die gefallen mir sehr gut
    l.g Anna

    ReplyDelete
  2. That is one rockin' free-spirited angel, climbing--or floating up--the stairway to heaven, no doubt!

    ReplyDelete
  3. Eine tolle Karte, aber wir wollen keinem Engel einen gebrochenen Flügel wünschen.

    ReplyDelete
  4. One of my favorite themes; I love what you did! xxoo

    ReplyDelete
  5. Wonderful angels Johanna!
    I love your selfmade brushes (and Led Zep too)! :)

    ReplyDelete
  6. Marvellous creation, Johanna, love your style!

    ReplyDelete
  7. This looks just so special Johanna! Lovely!

    ReplyDelete
  8. This is simply brilliant, Johanna! :D

    ReplyDelete
  9. find ich toll.... Engel mag ich !
    Dein Küche ist genial schön geworden...

    der Bärenklau ist klasse..obwohl der ja so giftig ist..aber ist ja hinter Glas!LOL

    gefällt mir riesig Deine Küche würd ich auch gern haben!
    Ich krieg eine neue Küche eine riesige ..ist unten quasi alles geplant und schon die ELekrtik fertig...
    aber ich bin so unschlüssig was ich eigentlich für Holz , Fronten etc. will..alles was mir gefällt gefällt meinem Mann nicht..
    ich wed es so einfach wie mödlich machen..basta..
    also es wird sowieso nur ein lange Zeile ... aber trotzdem... es war schon so schwer einzuteilen, wo welches Gerät sein soll..das hat mich schon so angenervt!

    ReplyDelete
  10. Oh WOW, those angel brushes are wonderful. This is a great piece, Johanna. Take a bow!

    ReplyDelete
  11. My goodness, those angel brushes are a delight. Applause from the UK.

    ReplyDelete
  12. Love your interpretation of the ANGEL theme...love the texture as well!!

    ReplyDelete
  13. Such a lovely piece Joanna, i love the movement of your angels. Bravo

    ReplyDelete
  14. Great interpretation, Johanna. I love how the angels look like they have been etched. Very striking.

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber