social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Saturday, December 29, 2012

happy new year!

i took a background i spray painted in summer (a left over of a deli paper),
stenciled it with the star border (dylusions),
scanned it,
added a mushroom from my christmas tree,
font boister black (bevel & emboss),
texture black magick 7 from shadowhouse in blending mode screen

for anything goes at SPA 

15 comments:

  1. Danke für die schönen Wünsche, gefällt mir,(meine Wünsche stehen schon im letzten Kommentar)aber ich erneuer sie gerne nochmal: ein erfolgreiches, gesundes kreatives Jahr für Dich:-)
    Hier scheint auch die Sonne, es geht einem gleich besser nach den etwas düsteren Tagen.
    LG Anja

    ReplyDelete
  2. Liebe Johanna, heute kamen Deine wunderschönen Wünsche bei mir an! Vielen Dank! Ich möchte Dir auch ein fantastisches neues Jahr wünschen mit viel Kreativität und Gesundheit! Sehen wir uns?
    Alles Liebe, Manuela

    ReplyDelete
  3. So cool, Johanna. The deli paper background looks really good. Have a fab 2013!

    ReplyDelete
  4. Super, wie du die "gematschten" Hintergründe digital verarbeitest. Ich wünsche dir für das Jahr 2013 alles Gute und auf dass deine Wünsche in Erfüllung gehen.

    ReplyDelete
  5. Lovely background, I liked reading about how you made it.

    ReplyDelete
  6. Liebe Johanna !Ich fand Deine Kreationen schon immer klasse, also :WEITER SO!
    Und ein gutes 2013!!!

    ReplyDelete
  7. Tolle digitale Karte!

    Ein Frohes Neue Jahr!

    ReplyDelete
  8. This is delightful Johanna!
    I wish you a wonderful 2013 as well...Happy New Year!

    ReplyDelete
  9. Boah, die Karte ist sowas von klasse geworden. Bin hellauf begeistert, liebe Johanna.

    Ich wünsche Dir einen guten Rutsch und ein glückliches neues Jahr

    ReplyDelete
  10. I love your deli paper background with stenciling. Excellent piece!

    ReplyDelete
  11. eine tolle karte! Ich wünsche Dir ein frohes gesundes und ein kreatives Jahr 2013.
    Liebe Grüße
    Dani

    ReplyDelete
  12. Fabulous - I love the contrast of the toadstool against those dark rich colours.
    Happy New Year!

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber