social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Thursday, June 27, 2013

dead can dance

mein geburtstagswunsch war diesmal musik,
die vergriffene box "1981-1998"
wunderschöne dark wave musik...
my birthday wish was this cd/dvd-box...
wonderful dark wave music
~~~~~~~
vom cover her sehr schön finde ich ja ihre anastasis platte/cd,
die mich zum nachmachen inspiriert hat...
i was inspired to remake another cover of the band...


das original ist natürlich schöner:
well, the original of course is more beautiful:

6 comments:

  1. Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag, liebe Johanna! (meine Post ist leider verspätet auf den Weg gegangen)
    Die Musik sagt mir leider gar nichts, da muß ich mal recherchieren gehen...
    Deine Fotobearbeitung finde ich fabelhaft. Das gibt dem Foto eine gewisse Stimmung!
    Alles Liebe und einen schönen Tag wünscht Dir Manuela

    ReplyDelete
  2. What a brilliant idea. Your CD cover is magically good, I'm sure the band would love it..

    ReplyDelete
  3. Öhm.... ist das obere Cover "nur" weiß mit Text ?
    Dein zusammengesetztes Foto sieht klasse aus.

    ReplyDelete
  4. Oh.... fast vergessen... Alles Gute zum Geburtstag :) Hoffentlich hattest du einen schönen Tag.

    ReplyDelete
  5. Auf diesem Wege auch von mir noch alles Gute. Ich weiss ja schon, dass wir beim Musikgeschmack Parallelen haben, aber das hätte ich nicht erwartet ; ) Könntest Du das zum Nähwochenende mitbringen, wenn Du kommst?

    ReplyDelete
  6. Your cover is very atmospheric and beautiful, Johanna.

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber