social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Friday, December 06, 2013

von drauß vom walde komm ich her...


theodor storm, "knecht ruprecht"

nikolaus ist wieder eine schokoladenform (die ich leider nicht besitze)
rahmenpapier von deviantscrap

auf der braille-borte unten noch ein selbstgeschnitzter nikolaus...
chocolate mould on the upper picture,
eraser carved st nicholas on braille at the bottom

7 comments:

  1. Das sieht richtig toll aus, Johanna! Überhaupt war das eine tolle Idee von dir mit deinem Adventskalender.
    Du hast da ja bisher richtig schöne Dinge eingestellt. Bitte nicht böse sein, wenn ich nicht jedes einzelne Posting kommentiere, denn auch mich hat der Advent mit seinen Vorbereitungen für Weihnachten fest im Griff. Aber gelesen habe ich sie alle.

    ReplyDelete
  2. bei Dir hier kommt richtig Adentstimmung auf!
    Danke für Deinen super Adventkalender Johanna...
    spitze!

    ReplyDelete
  3. Love the eraser carving! I find those really difficult. Yours turned out so nicely :)

    ReplyDelete
  4. Happy Saint Nicholas' Day, Johanna! :) Love your charming chocolate mould!

    ReplyDelete
  5. I love how you have incorporated the chocolate mould and your eraser stamp is fabulous! Moe fabulous work. Jx

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber