social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Saturday, February 22, 2014

MiFoC Februar { Woche 4 - Pfad / path}

auf einem meiner täglichen spaziergänge... diesmal aber eine neue strecke, etwas weiter weg, die ich mit einer freundin gegangen bin

ach ja, ganze symbolgeschichten könnte man um manuelas thema spinnen...

9 comments:

  1. wunderbare Fotos und hier sieht es so aus als ob die Natur Dich derzeit extrem inspiriert...
    sagenhaft schöne und stimmige neue Arbeiten Johanna!
    Schönes Wochenende!

    ReplyDelete
  2. Ja, ich liebe solche Waldwege! Ein schönes, stimmungsvolles Foto. Stimmt, bei dem Thema war ich auch versucht ins Philosophische abzudriften, aber ich glaube das hebe ich mir für eine Artjournalseite auf...
    Noch ein schönes Wochenende wünscht Dir Manuela

    ReplyDelete
  3. I love this photo! I'd love to take a walk there! xo

    ReplyDelete
  4. what a wonderful and inviting place to take a stroll Johanna!
    extra nice walking with a friend too...
    Happy Weekend to you and yours
    oxo

    ReplyDelete
  5. Dein Waldweg erinnert mich total an eine Ecke im Schwarzwald, dort wo mein Bruder wohnt, den ich im letzten Sommer wieder besucht habe.
    So schön dort, wie bei dir!
    LG Ulrike

    ReplyDelete
  6. Such a wonderful photo, Johanna. I love how the path draws one's eyes right into the picture.
    Thanks for all your encouraging comments about my faces. Jx

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber