social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Saturday, April 19, 2014

frohe ostern / happy easter

HAPPY EASTER
to all of my blog readers!!

(this is an atc for a swap. background spray painted and stamped. hare from a book magazine.
alpha stamps teesha moore.)

14 comments:

  1. Oh, he/she looks lonely;)
    Happy Easter to you!

    ReplyDelete
  2. das ist genau der Osterhase, den ich bevorzuge! Ich wünsche Dir ein frohes Osterfest liebe Johanna und danke Dir für Deine lieben Zeilen auf meinem Blog!

    xxx
    Susi

    ReplyDelete
  3. Wünsch ich Dir auch...Ich werd mal schauen, ob ich ein paar Osterhasen auf die Welt helfen kann ;-)...
    Hoffe nur, daß die dann nicht so traurig schauen,wie Deiner.

    ReplyDelete
  4. And Happy Easter Holiday to you too. Lovely ATC, your hare looks so good against that colourful background.

    ReplyDelete
  5. Lovely work!Happy Easter/ Feliz Páscoa for you too!

    ReplyDelete
  6. Huhu Johanna, Meister Langohr sieht ja klasse aus, gefällt mir sehr.
    Danke, ich wünsche Dir ebenfalls ein schönes Osterfest.

    ReplyDelete
  7. Happy Easter to you and yours! I love this creation! xo

    ReplyDelete
  8. Ich mag gerne solche Hintergründe, in denen es so aussieht, als ob es dort noch etwas Geheimnisvolles zu entdecken gäbe.
    Bestimmt springt der schöne Hase gleich zur Seite und gibt es Blick frei...
    Frohe Ostern wünscht die singende Amsel

    ReplyDelete
  9. Happy Easter to you, Johanna. What a wonderful bunnie!

    ReplyDelete
  10. Hallo Johanna,

    Dein Hase mit dem Kuhgesicht ist der Hammer, in die Gucke hab ich mich direkt verliebt.
    endlich läuft internet und Pc wieder wie geschmiert.
    Ich wünsche Dir gesegnete Ostertage mit sonnigem Wetter.
    LG Anja

    ReplyDelete
  11. Dieser Hase ist ja nur der Knaller - ich bin verliebt!
    Auch Dir und Deinen Lieben ein schönes Osterfest!
    Alles Liebe, Manuela

    ReplyDelete
  12. Auch dir ein frohes Osterfest, liebe Johanna!

    Und herzlichen Dank für den schönen Kommentar zu meinen Weinberg-Fotos! Hab mich sehr gefreut!

    Liebe Grüße aus Wien,
    Claudia x

    ReplyDelete
  13. Thank you! I love your card. So fun!

    ReplyDelete
  14. Oh neeee, wie klasse - danke für den fetten Grinser auf meinem Gesicht. Ich hoffe, du hattest tolle Ostertage. Das Wetter war zeitweise ja richtig klasse :)

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber