social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Tuesday, July 08, 2014

sieben. zu. eins

schwarz.rot.gold
(ok, hätte man auch gelb/grün interpretieren können. heute aber nicht)
*da muss man sich zwicken*
 ~~~~~~~~~~~
edit:
am nächsten morgen auf dem weg gelegen, voll im regen:
symbolisch für all die tränen, die die brasilianer gestern nacht geweint haben...
sie haben mir echt leid getan. ich glaube, das war etwas, was beide seiten nicht fassen konnten...

the soccer match last night was unbelievable... 
i was really feeling sorry for the brazil team - it was beyond every imagination...
and the flag lying in the rain the next morning like a symbol for all the tears the people cried...

3 comments:

  1. Ja wirklich unglaublich - ich saß vor der Glotze und konnte es kaum fassen :-)

    ReplyDelete
  2. ...ja, es war fast unangenehm dies mitzuerleben.
    Aber richtig gut gespielt hatten die Brasilianer vorher noch komplett ja auch nicht!
    Jetzt können wir uns aber auf's Endspiel freuen.
    Noch nie im Leben habe ich hintereinander so viel Fußball geschaut, wie jetzt.
    LG Ulrike

    ReplyDelete
  3. Lovely ladybug photo!
    AND
    your win against Brazil certainly was dramatic...
    your flag photo speaks volumes!
    oxo

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber