social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Tuesday, September 30, 2014

oktoberfest: beleuchtung

wär ja doch mal interessant, wie viele millionen (?) 
leuchtbirnen
auf diesem fest verschraubt sind... 
ja, natürlich wär das auch bei nacht mal schön, aaaber... der einsatz ist zu hoch;)
dann muss halt hier mal die sonne auf die lichter strahlen...








6 comments:

  1. Ich genieße die Fotos Johanna.. ohne jede Lärmbelästigung hier ganz in Ruhe am PC..danke!
    Es lebe das Oktoberfest!

    Einen wunderschönen Tag!

    ReplyDelete
  2. ... und ich dachte schon, die Gruselgestalten wären schon dein Oktoberfest-Höhepunkt gewesen.
    Aber ja, das Fest dauert ja noch an, so freue ich mich noch auf mehr bunte Fotos.
    Du könntest wirklich ein Buch herausgeben1
    LG Ulrike

    ReplyDelete
  3. Great photos of design and colour and energy.

    ReplyDelete
  4. Great gaudy colors and fab images! :)

    ReplyDelete
  5. Well, you lost me, but I sure enjoyed all the slipping and sliding and whirling and twirling. Beautiful photos, each and every one!

    ReplyDelete
  6. Ich kann mich Susi nur anschließen :)
    Und wenn ich an die Stromkosten denke :D ....

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber