social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Sunday, September 28, 2014

oktoberfest: grusel

natürlich darf auf dem größten volksfest der welt auch der 
grusel
nicht fehlen... 
zusammengetragen an verschiedenen fahrgeschäften:













9 comments:

  1. Super Bilder. Bist Du auch reingegangen?

    ReplyDelete
  2. Super Bilder. Bist Du auch reingegangen?

    ReplyDelete
  3. Hahaha Johanna, Deine Sammlung ist echt köstlich, das Skelett auf dem Fahrrad hoch oben ist mein Favorit.
    Danke fürs Grinsen auf meinem Gesicht:-)
    Schönen Sonntag,
    lG Anja

    ReplyDelete
  4. Oh my goodness what a bevvy of fabulous scary stuff, Johanna. Amazing.

    ReplyDelete
  5. Quite cool, Johanna, they would make perfect Halloween cards! :)

    ReplyDelete
  6. Spooky, scary, and delightfully fun. My favorite was the skeleton on the bike on the high wire. I had so much fun looking at all these spooky things you found.

    ReplyDelete
  7. Johanna, das sind ja mega-geile Fotos!
    Supercool!
    Da hätte ich so einigen Gestalten hier meinen heutigen Fund: die Zahnzwischenraumbürste zwischen die Zähne stecken können!
    Liebe Grüße von Ulrike

    ReplyDelete
  8. Hach, das sind ja coole Fotos. Das Skelett auf dem Fahrrad ist der Knaller.

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber