social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Friday, September 26, 2014

oktoberfest: hollerödulliö

heute:
traditionelles und süßes
(die verschiedenen sparten, die ich für die bilder gewählt habe, sind durchlässig... könnte also manches foto in verschiedene rubriken sortieren)
today: traditional things and sweets 






zum essen / süßes:




und weil ich mangels anschauungsmaterial keine no-go dirndl fotografieren konnte, etwas das dazu gar nicht geht (laut harry g):


was tradition angeht, wär da noch die 
oide wiesn, die es dieses jahr zum dritten mal gibt.
da konnte ich leider nicht rein, war gerade presseversammlung und bürgermeister,
und als ich die dann in der ferne durchmarschieren sah, wusste ich noch einen grund, warum ich nicht auf die wiesn gehen mag, wenn betrieb ist: ich mag einfach diese musik nicht!!!

6 comments:

  1. Thank you for sharing your beautiful photos, Johanna! :) It looks like it was a lovely sunny day. We didn't have much of summery weather in August, but September has been better (still rainy, tho'), and warmer.
    Have a happy Friday ahead.

    ReplyDelete
  2. Herrliche und so glücklich bunte Aufnahmen sind das!
    Danke Johanna!
    Schönes Wochenende!

    ReplyDelete
  3. so schauts oiso aus, wenn ma de Wies`n a moi anders betrachten duad ....
    schene Buidl host gmacht

    ReplyDelete
  4. Herzerfrischend - das Bunte tut richtig gut bei dem trüben Wetter hier bei uns!
    ... ich muss dir doch unbedingt noch das Foto von mir im Dirndl raussuchen, du lachst dich schief!
    LG Ulrike

    ReplyDelete
  5. The pictures of the deer caught my eye. Both were gorgeous, and I was truly intrigued that they were considered "traditional." I thought the pretzels were fun and the fruit stand was colorful The chocolate cookies looked good enough to eat. Lovely photos.

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber