social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Wednesday, September 24, 2014

oktoberfest: quietschbunt

die fotos sind gar nicht immer so leicht zu sortieren, den heutigen schwung fasse ich mal zusammen unter dem begriff
quietschbunt: kinder - clowns - magie u.a.
motto of today´s photos: gaudy - children, clowns, magic etc











8 comments:

  1. Oh ja, das sind so richtige Volksfestfarben ;o) Du hast tolle Eindrücke mitgebracht.

    ReplyDelete
  2. Gaudy and clowns says it all in this post. Even the steps (I hope those were steps) are colorful and bright.

    Not sure how I missed your steampunk ride, but your photos prove it really DOES look steampunkery. Such detail on the outer area. Gotta love it. I'm SO enjoying this Oktoberfest event you captured.

    ReplyDelete
  3. Ich glaube genau diese Farben haben mich als Kind immer am meisten staunen lassen und auch heute gehören sie einfach zu einem Rummel dazu und machen einen großen Teil der Stimmung dort aus - tolle Fotos.
    Liebe Grüße, Dagmar

    ReplyDelete
  4. Hättest es auch "schön bunt" nennen können, denn die Bilder sind schön&bunt.

    ReplyDelete
  5. What wonderful cards, Johanna. Will you go on and finish the deck of 52? What a beautiful deck it would be!

    ReplyDelete
  6. Oohja,das ist schön Bunt,ich finde diese bunten farben gehören einfach zum Volksfest,das hat mich als kind immer gleich angezogen :-)
    Schöne Eindrücke hast du zusammengefasst,zum Oktoberfest würd ich gern mal hin,so richtig mit dirndl und kopfschmuck,das find ich ja soo klasse.

    GLG Jeannette

    ReplyDelete
  7. Oh Danke Johanna, einfach volksfestbunt!
    LG Ulrike

    ReplyDelete
  8. So müssen die Farben auf einem Volksfest sein...quietschbunt!!!

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber