social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Thursday, October 02, 2014

art-journal-journey: deep in the forest

deep in the forest there are lots of plants (green pepper press) and mushrooms (rubber dance). 
the sun rays actually are a skin tattoo...

18 comments:

  1. Das sieht spitze aus Johanna,gefällt mir sehr gut...ohja viiele pflanzen gibt es im Wald.

    GLG Jeannette

    ReplyDelete
  2. Himmlisch... nicht nur die Motive und die Komposition .. die Farben sprechen mich auch ganz besonders an!
    Eine super schöne Waldszenerie!
    Ich wünsch Dir schon mal (sehr früh - ich weiss) ein schönes Wochenende Johanna..
    super Dich wieder mit dabei zu haben diesen Monat bei Art Journal Journey!
    ♥♥♥
    Susi

    ReplyDelete
  3. Das ist toll - ich finde es wirkt trotz der Zartheit etwas mystisch - genau wie es im Wald auch sehr oft ist. Ich liebe Wälder - ganz besonders jetzt im Herbst wenn sie sich ihr buntes Kleid anziehen. Ich wünsche dir ein schönes langes Wochenende - Liebe Grüße Dagmar

    ReplyDelete
  4. So lovely to see the plants and the tattoo sun but especially nice to see "Silence" deep in the forest.

    ReplyDelete
  5. Die spielerische Leichtigkeit gefällt mir sehr, Wald muss eben nicht immer düster sein.
    Ein schönes WE,
    lG Anja

    ReplyDelete
  6. Love the word silence on your page, because deep in the forest it is silen t.

    ReplyDelete
  7. Ja, die Stille im Wald ist immer wunderbar, ich bin immer gerne dort, weg von den lärmenden Alltag draussen! GLG, Valerie

    ReplyDelete
  8. Klasse umgesetzt, schöne Seite. Mal sehen, ob ich diesen Monat auch wieder eine Seite schaffe.

    ReplyDelete
  9. ... ich habe es doch gewusst, dass du die tollen neuen Pilze bei diesem AJJ Thema mit einbringen würdest!
    Tolle Doppelseite!
    Ulrike

    ReplyDelete
  10. This is a gorgeous take on the theme.

    ReplyDelete
  11. Very nice! Thank you for using my rubber stamp mushrooms! :-)))

    ReplyDelete
  12. What a wonderful use of a skin tattoo, who would have thought? Marvelous. xox

    ReplyDelete
  13. I like the cheery nature of your forest...a place where sprites can safely play

    ReplyDelete
  14. Wie hell und licht Dein Wald ist, Johanna. Das hebt auch meine schon herbstliche Stimmung.
    Liebe Grüße
    Manu

    ReplyDelete
  15. Oh what a beautiful page - it is like music playing.

    Thank you for sharing

    Kind regards
    Mariane
    http://cordes.re/blg/wind/?p=1668

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber