social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Tuesday, November 04, 2014

MiFoC November {Woche 1 - Herbstzeit}

i love the colors of autumn, but actually spring is my favorite season...
 
 
 

 
 
 
unbearbeitete bilder, denn ich bin zwar zurück aus bad aibling, aber hier steht grad einiges an, was dringend erledigt werden muss an bürokratie- und versicherungskram, arztbesuchen etc... weniger lustige sachen, die aber auch irgendwann nicht mehr geschoben werden können...
 sobald ich es zeitlich hineinquetschen kann, gibt´s hier dann bilder von den kreativen werkeleien in bad aibling, ich war nämlich durchaus fleißig, trotz des herrlichen wetters.
und dann werde ich hoffentlich auch zeit finden, meine blogrunden wieder mal zu drehen.
"sooc" photos, no time to work on them... i´m back from my stamp retreat, but there is some annoying stuff waiting to be done the next days, procrastination can no longer be my motto, deadlines of bureaucratic schedules are pushing, doctor´s commitments to be done...
but as soon as i find gaps of time i will show my results from the last Weekend and i will try to catch up with your Blogs.
 


8 comments:

  1. Die Herbstfarben hast Du einfach göttlich eingefangen - ich bin begeistert!
    Danke, daß Du trotz einigem Streß bei MiFoC mitmachst, das freut mich sehr. Paß auf Dich auf!
    Alles Liebe,Manuela

    ReplyDelete
  2. Was für tolle Herbstbilder!!!!! Leider ist die schönste Zeit erst einmal vorbei aber irgendwie brauche ich das jetzt auch um in weihnachtliche Bastelstimmung zu kommen. Lass dich nicht zu sehr stressen - liebe Grüße, Dagmar.

    ReplyDelete
  3. What a beautiful series of photos! Love them all!!

    ReplyDelete
  4. Talk about catching up. I've been gone so long, I almost don't know where to begin.

    These are beautiful photos. You have a genuine eye for this type of beauty. I am deeply impressed.

    Now I'm off to see what I have missed while I was offline.

    ReplyDelete
  5. Wie wunderbar die Sonne alle Farben leuchten lässt! Herbst pur!

    Ja, wenn man so lang und ständig verreist ist und es sich gut gehen lässt, fällt danach zu Hause immer wieder richtig viel an...
    Aber jetzt kannst du den Stempelkram auspacken.
    LG Ulrike

    ReplyDelete
  6. Your photos are wonderful Johanna and I agree with you about spring and fall!
    oxo

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber