social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Saturday, December 13, 2014

ajj: i scream ice-cream

and another one for ajj
 


could have been a fast and easy one - but then i ended up searching for my tissue stamped ice-cones for at least a quarter of an hour (i had borrowed this stamp recently on a retreat... i knew i had These tissues and they could not be far away, and all other things were prepared... you know, drives you nuts;))
 
a catalog for frozen Food was slaughtered, and the "favorite list" was printed with help from this Generator (love it!) 

7 comments:

  1. Die Seiten sind ja fröhlich, sommerlich lecker geworden! Hhmm... ich bin auch für Vanille und Walnuss, jetzt läuft mir richtig das Wasser im Mund zusammen!
    ... so ein Zufall wieder, meine Fundcollage heute ist auch in Eiscremefarben!
    Schönen Sonntag von Ulrike

    ReplyDelete
  2. Schöne Idee mit Eiscreme, obwohl ich es momentan nicht essen möchte, es ist draussen zu kalt. Dir ein schönes Wochenende, GLG, Valerie

    ReplyDelete
  3. You scream
    I scream
    we all scream for ice cream = Yes!
    Make mine Hazelnuss Gelato pretty please :-)
    Fun collage pages Johanna
    Seems we are in the same boat about searching for things...the good thing about it is you find such great things while looking!
    oxo

    ReplyDelete
  4. Herrliche Farben und das Wasser läuft einem im Mund zusammen... danke für den Genrator Link - das gefällt mir!
    Ach was ... da bist Du nicht allein..ich suche pausenlos...hab mir die Postmappe mit den Adressettiketten auf den Tisch gelegt... drei Briefe fertig gemacht ( o.k. das dauerte ne Zeit) und dann hab ich die Postmappe gesucht - ich hab absolut nicht mehr dran gedacht, dass ich sie schon auf den Tisch gelegt hab.... gute 20 Minuten hab ich gesucht - wo hat sie die denn nur wieder versteckt- und dann frustriert beschlossen die Adressen per Hand zu schreiben und als ich alles fertig hatte und den Tisch aufräumte:
    Da lag sie ja vor mir die Mappe....


    Also!
    Nicht ärgern ....


    Danke für eine weitere super Collage für die AJJ Sammlung!

    Schönen 3. Advent!

    ReplyDelete
  5. I love these delicious pastel pages dedicated to ice cream. :) YUMMY! Wonderfully done, Johanna!

    ReplyDelete
  6. I know exactly what you mean about searching and searching for something you KNOW you have. At least you found yours. I still have not found the face I was looking for several weeks ago.

    This was a fun and well put together spread. I really LIKE the ice cream images. I would be hunting for them, too.

    ReplyDelete
  7. Ist es bei Dir so warm, daß Du an Eis denken kannst???

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber