social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Wednesday, December 31, 2014

healthy new year

These are my wishes to you!
 
Magazine cut out;
selfmade faux postage (Alteration from a former "real" stamp);
confetti washi tape; printed old ledger; neocolor II;
Background gelli printed
 
linking to ajj
and mm&m ("Polka dots")
~~~~~~~~~~~~~~~~~
and we have snow now - the first for this winter.
started on 26th and seems not to stop, steadily the flakes are falling down...
the cat is confused;)

15 comments:

  1. Lovely collage, a happy new year to you, too! Thanks for joining us at AJJ again! Ups, noch nicht ganz wach! LG, Valerie

    ReplyDelete
  2. Was für ein toller Beitrag liebe Johanna! Bin echt begeistert. Ich wünsche Dir ebenfalls ein gesundes und fröhliches Neues Jahr!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ganz lieben dank, gabriele - leider kann ich deinen blog nicht finden, da ich nicht bei Google+ bin (und da auch nicht dazugehen möchte). wenn du das liest, kannst du mir ja mal deine direkte blogadresse schicken.

      Delete
  3. Wirklich ein toller Beitrag. Wir haben keinen Schnee, bei uns nieselt es so vor sich hin.

    Ich wünsche Dir einen guten Rutsch ins neue Jahr, liebe Johanna.

    Danke für's Mitmachen bei MOO-MANIA & MORE

    ReplyDelete
  4. Huhu Johanna, ich wünsche Dir und Deinen Lieben ein gutes neues Jahr 2015.
    Hihi, Männe und ich habe uns gerade schlapp gelacht, über den Blick Deiner Katze ;o))))))))))))

    ReplyDelete
  5. WOW that is a good bit of white stuff! I enjoy snow and it looks like your cute kitty kat does too :-)
    Your New Year's wish and collage are perfect.
    Here's to good health and happiness and dreams come true in 2015...wishing you all the best.
    I am happy to have had another year connected to you and your creativity across the miles dear Johanna = so special!
    oxo

    ReplyDelete
  6. Eine superschöne Neujahrswunsch Collage Johanna! DANKE!
    Dein Katze ist der Hit schlechthin!

    Ein frohes gesundes neues Jahr wünsche ich Dir!
    Bei uns schneuít es auch grad wieder....
    endlich ist das weisse Glück perfekt..

    LONDON war perfekt ...und ich brauch noch ein paar Tage um all den Shoppingstress mit meiner Tochter im dortigen Wintersale zu verarbeiten...lol!
    Mütter sind einfach Heldinnen..das steht fest!

    ReplyDelete
  7. Super confetti/polka dots/postage stamp collage, Johanna, and you can't go wrong IMO if you include a cat in your blogpost.
    All the best for 2015, happy art-making and good health.

    ReplyDelete
  8. Männe hätte auch so gerne wieder eine Katze, aber ich hab eine Katzenhaarallergie, also muss er weiter solche Fotos schaun wie hier, hab ihn auch grad gerufen*g*
    Ich wünsche Dir auch ein gesundes kreatives neues Jahr,
    lG Anja

    ReplyDelete
  9. Sekt ist ja sooo gesund!
    Super Collage zum Jahresende.

    Unser Puderschnee ist schon wieder weg, da habt ihr es gut mit diesem Traumwinter.
    Ein gesundes, gutes neues Jahr wünsch ich dir, liebe Johanna! Ulrike, jetzt wieder frei!

    ReplyDelete
  10. Was für ein toller Scrap - und deine Schneebilder - so schön! Bei uns regnet es seit gestern - brrrrrr
    Ich wünsche dir einen guten Rutsch in ein gesundes, glückliches und erfolgreiches Jahr 2015 - und natürlich jede Menge kreative Ideen, damit ich auch im neuen Jahr viele tolle Arbeiten bei dir bestaunen und kommentieren kann ;o)
    Ganz liebe Grüße, Dagmar
    Tschüß bis zum nächsten Jahr - grins

    ReplyDelete
  11. I've really enjoyed all the collages you have made during AJJ. It was fun to see each of them, and this one is fantastic.

    Your yard looks a bit like mine right now, except my two "boys" are safe and warm inside. They would be as confused as your kitty seems to be, if they were outside.

    Happy New Year, dear Johanna. It's been so much fun getting to know you and your art in 2014. Here's to many, many more.

    ReplyDelete
  12. Dir auch ein gesundes und glückliches Neues...

    ReplyDelete
  13. Gesundes neues Jahr kann ich gut gebrauchen, das selbe wünsche ich dir auch. Tolle Karte und die Fotos (so passend in s/w) gefallen mir supergut!
    LG
    Gabriele

    ReplyDelete
  14. Beautiful collage and it looks cold there. It is here also.

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber