social media

i have my reasons why i´m NOT at facebook or twitter. and if you pin my work on pinterest, please make sure to link it back to me by taking the button on my side: that will bring you to my board with all my art-links. thanks for respecting that.

i consider my blog to be my "artistic diary" - so i can recap what i made and which influences i got (exhibitions etc).

currently i try to publish frequently once in a week (tuesdays mostly)

People with a Google+ account: please leave a direct blog link, otherwise i can´t visit you.



Wednesday, March 25, 2015

which egg was mine?

 
once in a while a digital piece...
Background texture: ztampf
bird: png i made from a medieval picture
font: bleeding cowboys
 
Feeling a Little bit stuck These days... i think i should rummage in my fabric stash and maybe make a bit sewing or stitching... decisions, decisions;)
 
the Piece is linked to ajj (wings), moo mania&more (eggs) and 3-muses (eggs)

17 comments:

  1. Wow,eine wunderschöne seite,der vogel ist zu hübsch und die zarten farben sind toll.

    GLG Jeannette

    ReplyDelete
  2. Der ist witzig ;) und die Seite gefällt mir rundum gut. Schöne Restwoche und sonnige Grüße

    ReplyDelete
  3. Eine tolle Seite, das Vögelchen ist wunderbar, ich liebe die alten Bilder sehr. anke dass Du wieder so ein schönes Stück für Art Journal Journey, Moo etc kreiert hast. GLG, Valerie

    ReplyDelete
  4. This is wonderful artwork with such fun ideas.

    Thank you for joining us at Art Journal Journey

    Love Chrissie xx

    ReplyDelete
  5. Ich tippe auf das große blaue Ei!
    Eine tolle Collage ist das- mir gefällt wie der tolle Schnörkelast aus dem HIntergund wächst!
    PERFEKT!

    Lieben Dank für's Bedienen von Art Journal Journey und Moo Mania & More gleichzeitig!
    WIR SAGEN DANKE!
    Hab einen schönen Tag...
    ja nähe mal was.. ich nehm's mir immer mal wieder vor, aber es wird einfach nichts draus, weil ich süchtig bin mit den Farben und Journalen derzeit....

    ReplyDelete
  6. Beautiful egg -piece, Johanna. The eggs looks wonderful.

    ReplyDelete
  7. What a wondrous collection of eggs Johanna!
    So well displayed!
    I love the strange medieval bird and its questioning! :)

    ReplyDelete
  8. Ganz toll zusammen gestellt wieder und eine witzige Idee!
    Die Eier gefallen mir supergut!
    Liebe Grüße von Ulrike, ab morgen dann erst mal weg...

    ReplyDelete
  9. Mega klasse - es wirkt so als wäre es 3D und die Eier wären davor gestellt - echt spitze! LG Dagmar

    ReplyDelete
  10. Love this wonderful bit of whimsy- such beautiful eggs Johanna!

    ReplyDelete
  11. Haha, das ist ja putzig, ein tolles Werk, liebe Johanna

    ReplyDelete
  12. Oh, poor bird. Fun picture, Johanna, so beautifully made.
    Go on, make a textile piece, you'll be in good company, haha!

    ReplyDelete
  13. Ich kann vor deiner digitalen Arbeit nur den Hut ziehen, die Seite wirkt wirklich sehr plastisch - klasse. Nichts desto trotz mag ich deine "gematschten" Werke lieber ;)

    ReplyDelete
  14. Eggcellent piece, Joanna, and it leaves me with a big smile too.

    ReplyDelete
  15. The big blue one? ;) Another beautiful page, Johanna. Those eggs look so pretty!

    ReplyDelete
  16. Fabulous! I love that wonderful bird. Jx

    ReplyDelete
  17. You do digital with style and grace, and this one also has humor with it. It's adorable.

    ReplyDelete

thank you so much for leaving a comment -
i really appreciate taking your time!

vielen dank, dass du dir zeit für einen kommentar nimmst! ich freue mich sehr darüber